بهترین اجاره خودرو در تهران

  • ۰
  • ۰

امروزه اکثر افراد دارای اتومبیل های معمولی هستند و برای شب عروسی خود به دنبال ماشین عروسی لوکس و شیک می گردند تا از موسسه های اجاره خودرو کرایه کنند.

اجاره خودروی رنتینال یکی از مراکز بزرگ اجاره خودرو در ایران می باشد که با قیمت و شرایط مناسب خودروهای خود را در اختیار شما قرار می دهد.

اما چه نکاتی را باید عروس و دامادها برای اجاره خودرو بدانند؟

1)  ماشین عروس با راننده یا بدون راننده: شما می توانید انتخاب کنید که ماشین عروس با راننده باشد یا بدون راننده اگر مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده را ندارید می توانید خودرو با راننده اجاره کنید که در این صورت نیازی به چک ضمانت نمی باشد.

2) اجاره خودرو های کروک: کروک به ماشین های بدون سقف می گویند برخی ترجیح می دهند که چنین ماشین هایی بگیرند.  عکاسی و فیلم برداری ماشین عروس های کروک بسیار زیبا و متفاوت هستند.

3) گل ماشین عروس و دسته گل عروس: رنتینال علاوه بر ماشین عروس کار گل آرایی ماشین و دسته گل عروس را نیز انجام می دهد و شما با خیال راحت می توانید از خدمات ما استفاده کنید.



  • ۹۸/۰۳/۰۸
  • rentinal rentinal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی