بهترین اجاره خودرو در تهران

  • ۰
  • ۰

امروزه اجاره خودرو در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. 

اما از طرفی بسیاری از مردم قوانین مربوط به اجاره خودرو را نمی دانند.

در  صورتی که خودرویی که اجاره نموده اید، دچار نقص فنی شد، قبل از هر اقدامی باید با موسسه اجاره خودرو تماس حاصل نمایید. نقص فنی می تواند شامل ایست کامل ماشین، شنیدن صداهای غیر طبیعی از اتومبیل، انتشار بور غیر طبیعی از ماشین و دیگر مشکلات باشد. ایست کامل اتومبیل می تواند به دلیل اتمام سوخت آن باشد که در این صورت باید باک خودرو را بررسی نمایید.

اگر مشکل فنی اتومبیل به غیر از این بود بدون آنکه کاپوت خودرو را باز کنید، باید با کارشناسان اجاره خودرو تماس حاصل نمایید. در صورتی که با راهنمایی کارشناسان مشکل فنی بر طرف نشد، در محل امداد خودرو حاضر می شود.

اگر مشکل فنی به دلیل عدم رعایت راننده به نکات فنی باشد، پرداخت هزینه بر عهده وی خواهد بود. اما در صورتی که نقص فنی به دلیل دیگر عیوب خودرو باشد، پرداخت هزینه بر عهده شرکت است.

در صورتیکه اتومبیل در محل توسط امداد خودرو در زمان کمی تعمیر نشود، برای حفظ حقوق مشتری، اتومبیل خراب با خودرویی دیگر تعویض می گردد. (در این صورت تعویض خودرو می تواند رایگان یا با پرداخت ماتفاوت قیمت اجاره باشد که بستگی به شرایط و قوانین دارد.)

نکات ذکر شده در ارتباط با اجاره خودرو بدون راننده بود. در صورتی که اتومبیل اجاره ای شما با راننده باشد، تعمیرات و پرداخت هزینه آن بر عهده راننده و شرکت اجاره اتومبیل می باشد. همچنین برای حفظ حقوق مشتری به صورت رایگان اتومبیل مورد نظر تعویض می گردد.

 

http://rentinal.info

  • ۹۸/۰۸/۱۶
  • rentinal rentinal

اجاره خودرو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی