بهترین اجاره خودرو در تهران

  • ۰
  • ۰

اجاره ماشین امروزه با استقبال عموم مواجه شده است.

اجاره ماشین مراحل و قوانین خود را به همراه دارد. در موسسات مختلف اجاره خودرو معمولا مراحل و قوانین، مشخص و مشترک است. موسسه اجاره خودرو رنتینال نیز یکی از این موسسات قدیمی فعال در تهران می باشد که سابقه درخشانی در اجاره خودرو به مشتریان خود دارد.

یکی از مواردی که ممکن است برای خودروها پیش بیاید تصادف کردن خودرو است که بسیاری از مردم از آن می ترسند و به همین دلیل از اجاره کردن خودرو صرف نظر می کنند.

اما جای نگرانی نیست در مجموعه اجاره خودرو رنتینال تمامی خودرو ها از بیمه بدنه برخوردار هستند. شما می توانید برای اجاره خودرو از بیمه های دیگر نیز استفاده کنید تا در صورت خسارت و تصادف احتمالی، بعضی از هزینه ها توسط بیمه تامین گردد. البته استفاده از بیمه مستلزم پرداخت هزینه ای جدا می باشد.

همچنین اگر نمی خواهید مبلغی جداگانه بابت بیمه پرداخت نمایید، می توانید از اجاره ماشین با راننده استفاده کنید. در این صورت تمامی خسارات و آسیب های احتمالی بر عهده راننده خودرو است.

 

  • ۹۸/۰۸/۲۱
  • rentinal rentinal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی