بهترین اجاره خودرو در تهران

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ممکن است شرایطی پیش بیاید که شما نیاز به اجاره خودرو برای خود داشته باشید مثلا برای عروسی، مسافرت یا حتی ممکن است ماشین شخصی شما خراب شده باشد و به دلیل کمبود وسیله نقلیه شخصی، مایل باشید یک خودرو بدون راننده در اختیار داشته باشید.

و یازمانی شما شرکتی دارید و میزبان مهمانهای خارج از کشور هستید و نیاز به اجاره خودرو دارید.

موسسه رنتینال می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب شما باشد.

این موسسه فعالیت خود را از دهه ۸۰ شمسی آغاز کرد و با داشتن سال ها تجربه در ارائه خدمات کرایه اتوموبیل ، یکی از مورد اعتماد ترین و شناخته شده ترین مراکز برای اجاره انواع خودرو می باشد. 

انواع خودروهای رنتینال شامل:

1) لند کروز

2) بنز s500

3) پورشه باگستر

4) پورشه ماکان

5)Hyundai Santafe new

6) BMW 528

7) BENZ E200

8) لکسوس ( nex 200)



  • rentinal rentinal
  • ۰
  • ۰

امروزه اکثر افراد دارای اتومبیل های معمولی هستند و برای شب عروسی خود به دنبال ماشین عروسی لوکس و شیک می گردند تا از موسسه های اجاره خودرو کرایه کنند.

اجاره خودروی رنتینال یکی از مراکز بزرگ اجاره خودرو در ایران می باشد که با قیمت و شرایط مناسب خودروهای خود را در اختیار شما قرار می دهد.

اما چه نکاتی را باید عروس و دامادها برای اجاره خودرو بدانند؟

1)  ماشین عروس با راننده یا بدون راننده: شما می توانید انتخاب کنید که ماشین عروس با راننده باشد یا بدون راننده اگر مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده را ندارید می توانید خودرو با راننده اجاره کنید که در این صورت نیازی به چک ضمانت نمی باشد.

2) اجاره خودرو های کروک: کروک به ماشین های بدون سقف می گویند برخی ترجیح می دهند که چنین ماشین هایی بگیرند.  عکاسی و فیلم برداری ماشین عروس های کروک بسیار زیبا و متفاوت هستند.

3) گل ماشین عروس و دسته گل عروس: رنتینال علاوه بر ماشین عروس کار گل آرایی ماشین و دسته گل عروس را نیز انجام می دهد و شما با خیال راحت می توانید از خدمات ما استفاده کنید.



  • rentinal rentinal
  • ۰
  • ۰

cip سرنام کلمات Commercial Important persons است.

و مخصوص کسانی است که مقوله وقت خیلی برای آنها مهم است.

CIP فرودگاه امام با ارائه خدماتی ویژه، باعث صرفه جویی و ذخیره وقت با ارزش مشتریان خود می شود.

اصولا این دسته از افراد  که از CIP فرودگاه امام استفاده می کنند، وقت کافی برای طی کردن روند معمول و گاها زمان بر سوار شدن به هواپیما و هم چنین خروج از آن و انجام کار های لازم و رفتن از فرودگاه امام را ندارند.

لازم به ذکر است که CIP فرودگاه امام در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل هم برای مسافران برقرار است و مشتریان می توانند از خدمات CIP فرودگاه امام استفاده کنند.

cip فرودگاه امام برای مسافران ورودی و خروجی امکان پذیر است.

برای مسافران خروجی به این ترتیب آغاز می شود که در ابتدا چمدان ها توسط بخش خدمات حمل شده و سپس در حالی که شما مشغول استراحت و رسیدگی به کارهایتان هستید، کارمندان CIPفرودگاه امام در حال انجام  کار های لازم هستند سپس بعد از اتمام کار با خودروهای اختصاصی به باند پرواز فرستاده می شوید.

برای مسافران ورودی در ابتدا کارمندان بخش CIP فرودگاه امام، در یک تابلو نام مسافر خاص خود را نوشته اند تا آن ها بدون هیچ مشکل و معطلی، کارمندان بخش عملیات CIP فرودگاه امام که به دنبالشان آمده اند را پیدا کنند. سپس این اشخاص با خودرو های اختصاصی به سالن CIP فرودگاه امام آورده شده و در حالی که استراحت می کنند، از آن ها نیز پذیرایی می شود.

در این حین، کارمندان CIP فرودگاه امام تمامی مراحل مربوط به چک کردن پاسپورت مسافران و تحویل چمدان ها و بار های آن ها را انجام می دهند. در آخر هم مسافران CIP فرودگاه امام پاسپورت و تمامی مدارک خود را تحویل می گیرند و از جایگاه CIP فرودگاه امام خارج می شوند.

برای رزرو خدمات cip همین حالا اقدام کنید.


  • rentinal rentinal