بهترین اجاره خودرو در تهران

  • ۰
  • ۰

تنفس این اتومبیل طبیعی و از طیف پیشرانه 1.2 لیتر شروع شده و به توربوشارژر حجیم تر 1.6 لیتر ختم می گردد. توان تولیدی ضعیف ترین ورژن پژو 208 82 اسب بخار و در قوی ترین آن 208 اسب بخار است. همانطور که گفته شد پژو در طراحی این اتومبیل وزن آن را به حداقل رسانده است (حدود 970 تا 1200 کیلوگرم) به همین دلیل ضعیف ترین پیشرانه نیز به راحتی می تواند آن را به حرکت در بیاورد.

جعبه دنده های 208 از نوع 5 و 6 سرعته هستندکه در دو نمونه انتقال قدرت دستی و خودکار طراحی شده اند. این خودرو کوچک شهری، حدودا 4 متر طول، 1.80 متر عرض و 1.45 متر ارتفاع دارد، با این حال مشکل کمبود جا برای سرنشینان عقب در اتومبیل های 207 و 206، با 5 سانتی متر افزایش طول حل شده است.

چراغ های جلو، تماما LED می باشد که باعث لوکس تر شدن این اتومبیل زیبا شده است. سقف 208 های تولیدی در سال های اخیر به رنگ مشکی بوده است. همچنین از کاکپیت i-Cockpit پژو بهره برده است.

شرکت پژو در طراحی 208 سعی نموده است تمامی آپشن های لازم برای یک خودرو خانوادگی را رعایت کند و به یقین می توان گفت در این امر موفق بوده است. تهویه خودکار به صورت دوگانه، ترمز خودکار، کمک پارک، نقشه ناوبری، دوربین دید عقب با صفحه نمایش 7 اینچی و ده ها قابلیت دیگر در این خودروی زیبا به چشم می خورد.

سیستم فشار باد تایر ها، کامپیوتر سفری، کروز کنترل، ایموبلایزر، دماسنج از موارد استاندارد به کار برده شده در 208 هستند.

 

شما می توانید این خودرو یا هر خودروی دیگری را از مجموعه رنتینال اجاره کنید.

  • ۹۸/۰۸/۲۳
  • rentinal rentinal

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی